Överraskningar

Är ni som jag en sån person som älskar överraskningar, MEN samtidigt så är jag så jävla nyfiken så att jag inte orkar vänta på den. haha det värsta nån kan säga till mig är att de har en överraskning eller en present eller liknande, ahha håller på att gå ihjäl mig då! Så hellre bli överraskad utan att man blir förvarnad! :D
Typ att man kommer och hälsar på mig bara för att man så gärna vill ses eller bara komma förbi på en fika eller nått, så himla mysigt :)

Jag ska btw åka och överraska min baby nu, aah eller tills han kommer hem från jobbet, så hoppas han inte klickar in på datan på jobbet och läser det här ahah, isnfl om du gör det så får du låssas att du blir jätteöverraskad baby! :D hihi

Nej nu ska jag vell fixa mig lite fin då :)

puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback