stuntman!

Hej, kom nyss hem från flään! har vart hos min baby från igår kväll, som jag skrev igår så skulle jag överraska honom, och visst blev han överraskad! :D haha

Idag så fick jag en soovmorgon! skönt, sen så begav vi oss ut och upp på taket för att skotta snö. Tydligen så gör alla det så man måste ju följa trenden eller nått haha, nej men det blir vellt yngre eller nått när det smälter så då måste man ta bort det för att inte taket ska bli förstört eller nått..

Iallafall så kom vi på en jätte rolig knäpp idé. Jo vi gör en jättestor snöhög av snön på taket och hoppar ner tre meter och hoppas att vi inte bryter några ben hahah!

skit kul var det, trodde jag skulle vara tuffare, men kände mig ganska mesig när jag stod där uppe och tvekade innan jag hoppade ahah! men hoppade gjorde jag allt och bröt inte någon ting! :) sen blev det pancakies med icecream! ;)

puss

Kommentarer
Postat av: Yazmina

Sv: vad söt du är! tack så mycket :)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback