Tävling- kenza

Varför jag skriver detta inlägg är för att så är reglerna om man ska vara med och tävla om compac dator från telia i samband med kenza! :D

Varför jag tycker att jag ska vinna / är värd den här datan är för att jag inte har en egen. Jag delar en stationär data med resten av min familj vilket jag tycker att superjobbigt då jag inte kan vara för mig själv när jag sitter här utan har alltid folk runtomkring mig! :S Jag vill kunna jobba med mina skolarbeten, ostört, vill kunna ha mina egna bilder i fred och framförallt kunna kika runt på bloggar bla
Kenzas! som jag diggar väldigt mycket.

Jag vill helt enkelt ha mitt på en dator, men har tyvärr inte råd att köpa en själv just för tillfället eftersom jag bara går sista året på gymnasiet.... så detta vore ett guldläge för mig! :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback