Enda gången som man får ljuga om sin ålder! ;)

igår så hade jag ju Riskettan, den obligatoriska kursen som de börjat med på körskolor för att försöka påverka unga människor att köra försiktigare för att minska på alla olyckor. Många säger att kursen är väldigt onödig och egentligen vet man allt det, Don´t drink and drive liksom, men jag tyckte ändå att jag hade nytta av det ändå och man fick lite mer statisk på hur det ser ut i sverige och hur lätt man kan komma undan om man kört rattfull och dödat sina medpassagerare! helt sjuka siffror som förbryllade mig en aning!

Iallafall, en kul grej igår när jag skulle till hemköp och köpa lunch som jag kunde äta på bussen på vägen till körskolan, eftersom jag inte hann äta iskolan, iallafall så går jag förbi där och där står det som alltid dessa jävla telefonförsäljare som ska försöka lura på en det ena och det andra, men det roliga är ju att de inte får sälja till folk som är under 18, dvs myndiga, så jag drog till med att jag bara avr 17 år, han var snabb som tusan och fråga när jag fyllde år.. eehhmm på sommaren sa jag och gick därifrån ahah, Jag är ju inte 17 utan 18 woho hehe ;) ahha nej men det är lite kul att de blir så maktlösa när man inte har åldern "inne" haha

 

Ha en bra dag :) slutar 11 idag så åker hem tidigt :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback