fryst kladdis!

Sitter och äte fryst kladdkaka sen förra helgen som jag bakade! ni anar inte hur gott det bli med FRYST KLADDKAKA :) ahhah höga krav man har här i livet va? kladdkaka löser alla problem? haha
Johan är iväg och tränar och här sitter jag och ska egentligen plugga, men behöver inte det tilläckligt för att jag faktiskt ska ta tag i det, så jag tror att jag skiter i det ;) finns roligae saker här i livet!
Skulle gått ut och gått om det inte vore för denna jävla snö!

JUSTE körde ju förut idag :) det gick bra, han sa att jag var duktig och att jag skulle sätta upp ett mål då jag vill ha körkotet, så jag ska boka uppkörning, teori, och halkan på måndag och även börja plugga teori på RIKTIGT :)

Känner mig lite såhär sprallig idag. Det ha vart en bra dag i skolan, träffade baby, gick bra på köningen :) ska ut på krogen, fått VIP biljetter, och det är lönehelg = JÄVLIGT MKT FOLK :) ser fram emot det som fffaen :)

NU ska jag kolla lite och fylla på min spotify lista! :)  puss

Kommentarer
Postat av: sandra

Hallå där! Du har väl inte missat min tävling som startade igår? Du har nu chansen att vinna 1000 kronor på en valfri butik. Ett tips för dig som älskar allt som har med tävlingar och annat att göra är att du följer mig med bloglovin så missar du inte de roliga tävlingarna.



Hoppas du är med och tävlar!

Lycka till ...

Sandra

Postat av: Amis

Hej,

Vill du vara med och tävla om en mascara från MAKE UP STORE?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Ha det gott!

2010-01-29 @ 22:27:19
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback