Ibland blir saker bäst när man gör det själv!

Hade möte med syon idag! hade lite frågor att ställa henne ang högskola, om programmet jag vill läsa osv. Egentligen sa hon inte så mkt bra, men hon skulle hjälpa mig att ta reda på hur mkt poäng jag skulle behöva ha för att komma in osv.. Men resten kunde jag ta reda på själv sa hon, genom att kolla deras hemsida osv...
Hon hjälpte mig i stortsätt ingenting, så nu när jag kom hem så kollade jag lite på vart programen fanns, och det lutar åt ett som fanns i Norrköping! verkade helt okey, inte så långt bort och helt okey boende och sånt! kanske kan vara nått att satsa på?:)

Hur långt har ni andra kommit med erat sökande? ahah

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Norrköping är rätt. :D


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback