ojojoj vilket väglag!

shit, imorde kunde man gå till skolan normalt, lite kallare än vanligt bara! Sen på eftermiddagen så ser man hur det börjar vräka ner utanför fönstret! snacka om att jag nästan blir lite sådär panikslagen! hallå är det inte nu som VÅREN ska börja kommer och SNÖN försvinna? eller det kanske är för tidigt? På geografin idag så hade vi iallfall en uppgift som handlade om väder, klimat etc. och om det fortsätter såhär så kommer det gansa säkert bli istid! Igen. lång eller kort, jaa det kan nog vi inte svara på... Vi kollade på en film en gång med Al Gore om alla vet vem han är? Iallafall så föreläste han om klimatförstöringar och hur vi människor kommer att förstöra världen om vi fortsätter att nonchalera det som händer som vi tidigare gjort/gör!
iallfall så visade han statistik på hur det såg ut innan den förra istiden, och det såg ut just som det gör nu... Det kommer bara bli varmare och varmare, golfströmmen kommer inte längre finnas och vi i europa kommer bli täcka med is... Eller nu var jag kanske lite hårddragen hehe, men det kommer fan hända nått snart om vi inte börjar ta tag i det här! det är våran generation som bör förändra och förändras...
Visst jag är skitglad över att det blir varmare och varmare somrar, men det verkar även bli kallare vintrar! vem fan vill det? jag hatar snö, hatar kyla, osv! vem vill ha snö upp till knäna när man går av bussen och få urinvägsinfektion så fort man sätter sig ner? Nej fy fan för vintern säger jag bara... kanske ska flytta utomlandS?:)



eller



jag vet iallfall vad jag skulle välja, och jag längtar helt klart tills jag åker utomland igen! så himla länge sen, och vill bort från detta trista land!!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback