Sjuk

Näsan rinner, slutar inte klia, huvudverk, ögonen svider och kroppen gör ont.. ja det är nog en helt vanlig förlylning... apropå det... har svininfluensan utrotats nu eller vadå? ingen pratar ju längre om det så det kanske inte var så allvarligt trots alls?...

Skolan har börjat igen, fyfan så segt och jobbigt! räknar ner dagarna tills vi slutar nu inte allt för långt kvar som tur är! :) lov osv gör att det kommer gå fortare..
Idag har jag inte gjort någonting i stort sätt, pluggat lite, men egenligen för lite. Men jag tar i tur med det imorgon då det inte är allt för mycket kvar. Sen har jag bara slappat och även lagat mat. Funderar på att gå och lägga mig nu och vila, förhoppningsvis lyckas jag somna...

Imorgon blir det Bio med baby! AVATAR står på schemat, hoppas den är bra

på återseende puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback