Sjuka drömmar!

Godmorgon! sovit gott? det har jag, men drömde nått helt sjukt, tänker inte ens berätta för jag vill inte att ni ska tro att jag är helt sjuk i huvudet! AHAH

Åkte med systeryster till skolan idag, kom dock 20 minuter sent, men det kan det vara värt om man slipper åka buss och ploga sig fram i snön med gympaskor! hann inte äta en ordentlig frukost heller så att magen kurrar som en borrmaskin är ju inget plus! ska köra idag, första gången med köskolan... i det HÄR vädret! kanonkul :)

nej men har kört en del hemma i det här väglaget så det går noog prima skinka! :)

nu sitter jag med Geografiuppgiften/Svenskan coh försöker förstå mig på formuleringarna som lotta skrivit! :S
Nej till flään, köra och träffa babjii!

hörs sen puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback