tur i oturen...

Jag blir så irreterad ibland på affärer som Åhléns! Innan jag gick dit så köpte jag en foundation och en rougeborste.. vet inte om det var rea eller ej, men jag fick det billigare än väntat. Det gjorde mig ganska glad för det svider ju lite när man måste betala saker som man måste ha typ... Iallafall så efter det så gick jag ner till åhlens för att se om man kunde fynda nått där var det gäller smink och ja klart kunde man det och billigt vare oxå!

Väl framme i kassan så tar jag upp mina saker, två ögonskuggor från Viva la Diva skitsnygga och en vit ögonskugga i pennform. Men så säger kärringen: det här kan du inte köpa det är tester. Men varför ligger det då tester I LÅDAN bland REA sakerna om man inte kan köpa dem? då blev jag lite sur igen! alltid när man verkligem , åhh wow vilket bra köp. Kostade typ bara 50 kr för allt.. nej men då går de inte att köpa, sånt blir man bara så suur över!!!

Nej försöka tänka possetivt nu... datan hemma är sönder så jag kan inte skriva klart mina skolarbeten hemma utan måste sitta i skolan med det. Blir vell att jag får sitta över varje dag eller nått... en sak skulle vart inne idag, men jag pratade med läraren och det var okey att jag lämnade in det senare, och nästa sak ska vara inne fredag och det är jag nästan klar med och det ska jag tamefan lämna in i TID!! hatar när tekniska apparater går sönder..

Nej nu ska jag gräva ner mig i arbetet puss


sooooomar! :) ge mig

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback