Utgång ikväll?! ;)

Hej era skummbananer, sovit gott eller är ni alla bakisar efter en tung kväll igår? ahha

Jag är frisk som en nötkärna just ju, men jag är jävligt trött, tror jag sovit lite för mycket inatt hha, om man nu kan göra det ens? Sitter hemma hos min baby nu, vi åkte hem till honom efetr att tillbringat kvällen igår hos mig! j
Jag och cindy lagade supergod mat :) entricôte och älg med kly ftpotatis och nån god sallad :) satt precis där det skulle :D

Jag har ju börjat lite på dem där dieten som de andra äter hemma, inte JÄTTE strikt , men väljer bort lite onödiga saker osv, och då har jag inte ätit kolhydrater som jag brukar på hela veckan, så kroppen har vell börjat ställa in sig på det. Blev dock sugen på popcorn som jag käkade ganska mycket och gissa OM jag fick ont i magen? trodde jag skulle skita på mig eller nått, nej det är inte bra att chocka magen med massa kolisar nu har jag märkt så kanske ska struna i det eller vad säger ni? kan man fuska med godis? haha

Ikväll blir det nog utgång iallfall, hoppas jag! antingen så tar vi volym i nyköping eller så blir det nån krog i e-tuna! :) lika kul vad det än blir tror jag! :)

have a wonderful day puss

Kommentarer
Postat av: ee

fin blogg du har ! (:



har frågestund på bloggen,

ställ gärna en fråga :* !


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback