What goes around comes around

Kissnödig, men för långt till toan, ahah nej 1 meter för att vara exakt men jag orkar inte lyfta på min feta rööööv!
Lagade supergod mat förut chilikryddadkassler gratäng med ris, dock skippade jag riset och käkade sallad till, men det var super gott! :)

Imorgon så känns dagen så hiiiimla jobbig :( två lektioner på förmiddagen och sen hååååål, sen en lektion sent vid 2-3 sen slutar jag, så himla jobbigt, det är så flera ggr i veckan att jag har massa hål, och visst det är vel skönt om man bor i stan osv, men det blir ganska påfrestande att bara sitta i skolan och fördriva tiden.. Men men nästa vecka ska jag försöka jobba lite med uppgifter som vi fått! kanske blir bra tillslut...



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback