ångestfullt

På nått sätt så framkallas söndagarna alltid någon form av ångest, även om man inte längre har någon skola att gå till eller ett jobb. Jo visst har jag ett jobb, men ska inte jobba imorgon iallafall. Imorgon ska jag vara med sofia :)

Börjar bli riktigt bekväm med tanken av att inte behöva gå tillbaka till skolan sen i höst som många andra. Kommer glatt gå upp och vinka av de andra som ska upp kl 6 för att sätta sig på bussen in till skolan ahaha. Nej då, om jag inte får jobb kommer det bli skapligt segt för mig oxå. Så jag hoppas över allt annat att det löser sig för även mig. Ett jobb är ett måste, sen en lägenhet shiit :)

Imorgon ska jag btw åka in till tatueraren och fråga om han har någon tidigare tid åt lilla mig :D




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback