done, finito, over and out

En tung sten har lyfts från mina axlar och jag vet inte egentligen om det är bra eller dålligt. Just nu känns det sådär, men i långa loppet vet jag att det kommer känner bra, grymt, underbart. Finito. ahah!

Egentligen skulle jag vara med sockersöta sofia idag, men de ringde från jobbet idag och frågade om jag kunde jobba kväll, ringde sofia och hon förstod att jag var tvungen att ta passet. behöver verkligen pengar och pengar till min tattoo :) Ska boka om tiden och förhoppninsvis blir det snaaaart!!!

Ska även jobba några fler pass i veckan, men inte imorgon för då ska jag åka med systeryster cindy och bada på orrö. Vi är båda lediga och tänka passa på att njuta av solen medans den tittar fram så snällt. Peppar, peppar. Kommer säker regna bara för att jag säger såhär... ahha nej ska inte vara så skeptisk ;)

Nu är jag iallafall megatrött och kommer sova som en gris ikväll, ska nog gå och lägga mig snart, ska bara hoppa in i ducshen och tvätte av mig alla basiller!

Puss och så <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback