Efter regn kommer solsken

Ännu en dag där det inte är världens bästa väder när man ännu en gång bestämt sig för att åka och lägga sig vid badstranden och sola i hopp om att få lite färg. Men blir det som man tänkt sig? Nej inte denna gång heller.

Hämtade upp cindy vid 12 och sen åkte vi till orrö, trodde det skulle vara fint men när vi kommer dit så möts vi av en nästan tom parkering och några konstiga turister... Ska nog ge upp hoppet om att det är kul att ligga där. Lite mer fart och fläng på helgerna så får väl hoppas på bra väder de helgerna som man inte jobbar en en idiot.

I helgen blir det iallafall inget solande för min del, utan det blir att jobba och stå i och på söndag fyller lillen 14 år. Vet dock inte vad man ska köpa till honom ännu :S Hoppas hoppas att lönen kommer som väntat på fredag :D

Ikväll blir man ensam igen, cindy ska iväg till broby med en kompis och dansa men som tur är åker jag iväg till stigtomta i förhoppning om att det finns två snälla katter som väntar på mig. Ska förbi tessan och kennys katter oxå och de är alltid lika glada över att se mig. aha I början så vågade de inte ens komma fram och hälsa men nu ligger de glatt i knät och spinner som borrmaskiner höhö

Ska jobba imorgon 7-16 så jag får nog en liiiien sovmorgon om jag sover där. Måste gå upp 6.15 senast. kommer vara d-ö-d!

Och till råga på allt så ska det vara fintfint väder imorgon och den solen kan man ju glömma att få iallafall, kanske hinner man sola när man hoppar in och ur bilen.!

Hare bäst och njut av solen medans ni kan! puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback