Ensam hemma

Nu börjar det kännas ganska skönt att vara ensam hemma. Visst det är rätt så tomt, men ändå skönt.

Som vanligt så vaknar jag tidigare än önskar. runt 4 först och sen vid 8-9. Har blivit så på senaste tiden, även om jag somnar sent. Vet inte riktigt varför.
Men eftersom jag trots allt var ganska pigg så gick jag upp vid 9 och käkade frukost, sen började jag sätta igång och arbeta. Fick ett litet cp ryck sådär ahha. Klippte gräset, dammsög hela huset och vattna alla blommor inne + ute. Sen har jag solat också!
Sen när cindy kom hem från jobbet så gick vi ut och gick powerwalk i den här värmen. Skönt men jobbigt.

Nu är jag lite smått slut och ska bara ta det lugnt. Blir nog ensam ikväll med. Får se vad man hittar på...

Ha det varmt :D puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback