fredag=helg! :D

Nu när man har sommarlov, eller egentligen inte utan mer lite jobb- ganska mycket fritid så känns inte helgerna så speciella utan mer som en förlängning av veckan. Men ända skillnaden är väl att det rör sig lite mer folk på gatorna/stränderna än vanligt :D Ganska så trevligt faktiskt...

Idag ska jag jobba i tre timmar, eller jag ska sitta och vaka hos en kvinna så det blir ju inte så mycket fysiskt arbete utan jag ska väl prata på som den pratkvarn jag är.... haha skämt o sido, men jag ska försöka babbla på för att hålla ut i tre timmar !:D

Imorgon ska jag åka och sola och bada med sofia :) det ska ju bli riktigt fint väder så bäst att passa på, ska bli riktigt skönt.

Nej nu ska jag åka och jobba! hörs :) puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback