Hur farligt är de egentligen med hash?!?

Hahah jag, cindy och hennes kompis Sanna hade en märklig/rolig duskussion vid matbordet förut. Hon röker, det gör inte någon av oss. Hon har inte prövat hash och det har inte vi heller, vilken tur va? ahah.. Iallafall så tyckte hon att det var lite konstig att hon inte prövat det med tanke på att hon röker. Det är tydligen även ett hett samtalsämne när man festar och dricker... vet egentligen inte om det är farligt eller inte, hör hört att man känner någon form av lyckorus, flummighet när man röker det. Jag personligen tänker såklart aldrig prova då jag inte känner något behov att hålla på med sånt skit.. Har fått uppleva sånt på annat håll och det räcker och blir över för min del..

haha det var inte meningen att det här skulle bli ett depress inlägg utan en lite ovanligare fråga ang hur vanligt det egentligen är med hash? ahha vad tror ni?! har ni rökt? skulle ni pröva, varför varför inte?!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback