hurts

Har alltid haft en dröm om att resa till något annat land, bo, leva och uppleva saker som man inte kan här i Sverige. Jobba som Aurpair, volontär, osv. Men tyvärr så har jag lagt den drömmen på hyllan och vet inte om jag någonsin kommer ta ner den. Kanske om något år, kanske senare eller kanske aldrig. Just nu är jag så trött på att stå och stampa på samma ställe och aldrig komma framåt. Jag vill ha en någorlunda plan för hur min framtid kommer se ut de närmaste två åren. Jag vill kunna ha någon form av ordning säkerhet. Men just nu är allt så himla osäkert att jag håller på att gå i taket.

Man säger ju att man ska försöka tänka positivt, att saker och ting alltid löser sig så småningom men jag vill inte att det ska lösa sig om några år utan nu, imorgon, om några veckor. INTE sen.

Jag blir oxå tokig över att jag är så dum att jag håller på att begå samma misstag en gång till.

släppa och gå vidare brukar vara min starka sida.. men inte nu


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback