jobbelijobb!

Imorse blev jag väckt av en kollega från jobbet klockan 7 på morgonen. Och när någon väcker mig så tidigt på morgonen så är jag inte riktigt vid medvetandet och då kan det gå illa. Ahah har sagt en del konsitga saker i mina dar när folk ringt mig antingen sent på kvällen eller snor tidigt på morgonen. Men idag var jag bara riktigt seg, fråga vad klockan var och dag typ. De frågade om jag kunde komma in till halv 8. De ringde 5 över 7 och det tar lite drygt 10 minuter att åka till stigtomta och då skulle jag hinna vakna, gå upp, fixa mig, äta frukost och fixa en matlåda. Och tro det eller ej,  men jag hann fan in mitt i prick. Halv 8 stod jag vid dörren, ready for take off om man säger så :D
Slutade 2 iallafall så det var en lugn dag.

Sen när jag kom hem var det bara att grabba tag i städsakerna för vi får besök imorgon, bla min lillesyster och robbans föräldrar så det måste ju se städat och fint ut hehe. Ska bli grymt kul och träffa syrran igen iallafall, jätte länge sen nu!

Får se om hon växt om mig :S aha det har lillebror. Trodde jag var lång men tydligen inte ahha. Börjar känna mig som en pygmé ;) nej då ska det väl krävas lite mer. Typ att jag kröker ryggen eller nått!

Hare!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback