Underbara sommar!

Kl är 11 och jag svettas redan som en gris, och då har jag inte lagt mig ute ännu. Jag sov i källaren idag så det var riktigt skönt att slippa åla runt i sängen och känna hur svetten dryper om en. Eftersom jag är husvakt i stigtomta så kunde jag välja vilken säng jag ville :D ahah vilken erbjudande va? ;) höhö

Det fanns tyvärr inte så mycket i kylskåpet så jag cyklade ner till Ica och handlade lite frulle. Dum som man är så ska man försöka ta en snabbare väg hem, och självklart så åker man vilse. Måste sett skapligt dumt ut med en Icakasse full med mat, jag på en cykel, vilse i otroligt stora stigtomta. HAHAH Hittade iallafall tillbaka som tur var. Nu ska jag snart leta rätt på en solstol och lägga med i solen med en bra tidning! Hörs pusss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback