Ännu en strålande dag!

Solen skiner och jag var uppe med tuppen även idag. Eller egentligen är det väl inte sådär supertidigt, men jag gick upp halv 10 och ställde mig i duschen iallafall. På nått konstigt vis så lyckas jag nästan alltid vakna samma tid, oavsett när jag somnar kvällen innan. Kanske är en riktigt rutinmänniska trots allt? haha

Eftersom det är grymt väder idag med (peppar, peppar) så ska vi åka ner till sjön och fördriva tiden där. Ska riktigt steka så att jag blir som en pepparkaka mot sommarens slut. Orkar inte fuska med solarium som alla andra ;) ehhe

Även om jag går upp tidigt och inte kan somna om så är jag trött som ett as. Kanske får sova lite på stranden trots allt :D

njut av solen ! pusss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback