Back on track

Internet hemma har kraschat så därför jag inte skrivit här på väääldigt länge :) Kanske lika bra för nu har jag massor att skriva om, hehe. Eller nej egentligen inte. Har varit en både hektisk, spännande och seg vecka.

Började med att jag hade inskolning på mitt nya jobb, mån-onsdag. Fick lära mig så otroligt mycket och det var inte alls så som jag hade förväntat mig. Träffat så många nya människor både personal och kunder. Lär sig alltid något nytt och det gäller verkligen att lyssna, ta till sig och försöka lära sig så fort som möjligt. Kommer  dock kännas lita läskigt när jag ska försöka ge mig ut helt själv, som nybörjare haha. Men det ska nog gå bra, trevlig personal iallfall :D

Som sagt så har jag inte jobbat sen i onsdags så det börjar kännas rätt så segt just nu, vet inte riktigt vad man ska göra om dagarna. Eftersom jag är lös-tim-vikarie i sommar så ringer de när de behöver hjälp, så därför blir jag ganska så bunden även om jag inte får jobba alls mkt. Det är väl nackdelen med jobbet skulle jag tro...

Igår var jag hurtig och gick en mil plus red på grannens häst, så nu har jag både ont i benen och jävligt ont i baken.. haha illa det..

Nej nu ska jag se var dagen, som är kvar har att erbjuda puss!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback