Bad day

Igår var det ju midsommar. Kul. Kvällen i bryngan var faktiskt riktigt trevlig, dock blev en del lite fullare än andra och en del somnade på gräsmattan ahha! Jag själv drack nästan ingenting alls då jag inte var sugen helt enkelt.
En del var skeptiska till att det skulle regna igår, men jag var positiv och det gjorde inte det heller! :D typ första året på hur många år som helst som det inte regnar på midsommar. Yey liskom.

Idag har varit en liten sådär - bad day, tråkig, seg, osv. Har inte gjort så mkt egentligen men ändå en hel del hemma, här på tomten.
Har lagat mat och tillbringat nån timme vid sjön med syster. Vi funderade även om om vi skulle dra till orrö imorgon och kolla läget. Haha lite omväxling emot yngaren där det är lila dött som på en kyrkogård.
Hoppas på fint väder bara!

ha en trevli lördag allesammans :D


klänningen jag köpt och hade på mig igår :)




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback