Eclipse

Idag är det biopremiär för årets säkert mest efterlängtade film! Twliilight saga eclips. Tyvärr så fanns det inga biljetter kvar när jag tänkte kolla så det får bli en annan dag helt enkelt :D
Innan jag hade sett någon av filmerna så var jag väldigt skeptisk till att de överhuvud taget skulle vara nått att se. Ännu en skitvampyrfilm tänkte jag. Har nått emot sånna filmer, men detta var nått far beyond om jag säger så ahha. Grymma filmer! grymma.
Så därför längtar jag som ett barn på julafton tills jag får se Filmen eclips. Ska ladda upp ordentligt haha

Annars idag så har jag inte gjort annat än slöat och moffat fet pizza. Känner mig som en ko nu men det går väl förhoppningvis över tills imorgon haha.
Hade tänkt gå en kvälls promenad, men ser att klockan snart är halv 9 och jag vet helt ärligt inte om jag orkar. Ska göra som jag alltid gör nu för tiden. Slå på en film och kolla till cirka 12 innan jag stänger av och somnar. ahah låter sweet :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback