FANFANFAN

Har nyss sovit i typ två timmar, trodde jag skulle må bättre efter lite sömn, men det gör jag inte. Känns som att någon har klubbat mig med en köttbit eller nått. Näsan rinner och huvudet bankar för jämnan. Men kanske är mitt straff för någonting. Det är när man väl börjar slappna av efter skolan som skiten kommer, det blir förhoppningsvis bättre tills studenten, annars är det något riktigt fel. Hade Pa-överlämningsdag idag. Så himla tråkigt, visst nyttigt för de blivande treorna men det sög för mig. En del fick straffet att berätta för alla tvåor hur vi gjort osv, haha men de fick ju biobiljetter iallafall, så kanske var värt det ?:)

Är nog hemma från skolan imorgon om jag inte känner mig bättre... gör ju inget vettigt liksom....
Have a nice day



bild från i sommras, enjoy ;) ahha


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback