Gårdagen!

Igår var det enskildas coktailmiddag, vilket jag väldigt trevligt :)
Började med att jag hämtade upp alex i stan, hittade inte dit så bra så han fick visa vägen, när vi kom dit vid cirka 20 i 6 så hade de flesta redan kommit, så vi gick in tog en fördrink och minglade runt tills det var dags att slå sig ner till bords. Det var mycket tal och sång under kvällens gång, alltifrån kvinnor, män till kärleksförklaringar och allsång för lärarna. Maten var bra, men tyckte dock inte att det var värt 450 kr, haha blev inte ens mätt.
Men annars var allt trevligt. Satt till bords från kl 6 ungefär till lite innan 11. Jag körde ju dit så jag kunde inte vara kvar till 1, eller jag orkade inte. Ville inte riskera att somna bakom ratten ahha. Nära inpå fan...

Idag var det meningen att vi skulle sova ut och vila oss men eftersom jag var tvungen att fixa en sak nu på förmiddagen så gick jag upp halv 9, grymt trött och massa saker som måste göras idag, baka, städa osv.!

Men imorgon är det studenten och FYFAN VAD JAG ÄR BRA ! :D

( hade dock inte kameran med mig igår, så det blev inga bilder :/  )

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback