Kan fan inte fatta det!

Nu sitter man här och är "arbetslös" eller vad man egentligen ska kalla det. Ska man kalla det för sommarlov eller att man är arbetslös? De flesta studenter är nog arbetslösa när de går ut skolan, iallfall om man går en studieförberedande linje som innebär att man måste plugga vidare för att bli något.
Men jag vet inte om jag ska kalla mig arbetslös då jag faktiskt, nu i sista stund lyckats få ett jobb, ströjobb-sommarjobb. Jag lever i ett lyckorus just nu

Iallafall så känns allt så jävla overkligt och jag kan själv inte fatta att jag gått ut skolan, tagit studenten och lyckats fått jobb. Det känns som att jag är i en bubbla och kollar på mig själv utifrån. Hela gårdagen kändes lite som en dimma, inte för att jag var full utan för att jag inte kunde fatta vad som höll på att hända. Kan knappt fatta det fortfarande. Gårdagen var iallafall den bästa dagen i mitt liv hittils och allt vad så jävla underbart och klockrent!
Vi började med att vi gick till cultutum där vi skulle ta gruppfotot, sen gick hela klassen hem till julia där champagnefrukosten ägde rum, även det helt underbart trevligt! Fick riktig god frukost och avslutade med jordgubbar och champagne innan vi gick vidare till hamnen där båten stod och väntade på oss. Först trodde vi att vi skulle åka en liten fjuttbåt som bara hade platser under tak för 40 pers, men när vi kommer till hamnen så tappar vi nästan hakan där vi såg båten vi skulle åka med, båten hette Saga Lejon. Blev nästan lite rörd över att lärarna hade fixat allt detta till oss för att de inte ville att vi skulle sitta ute ifall det skulle börja regna, aww liksom ;)

Sen när vi hade åkt båt i typ 3 timmar med sång, betyguttdelning osv så kom vi till hamnen där alla våra föräldrar stod och väntade på oss! vi sjöng så det knakade, allt ifrån studentsången till massa annat! jävligt kul! :D
Sen efter att vi hittat våra anhöriga så tågade vi upp till torget där alla andra treor stod och väntade och så kom vi, bästa enskilda sist och fick alla uppmärksamhet ahahh :D Sen så åkte vi kortege och det var så jävla kul, fint, roligt, grymt, underbart och bästa dagen i mitt liv! allt var så jävla underbart roligt att jag bara skulle vilja nypa mig själv, vakna ur drömmen och göra om allting en gång till, om och om igen!

Sen blev det hem där vi åt god mat och drack gått och sen paketutdelning och sen tillbaka till stan för att partaja!

så såg kvällen ut ungefär och den var helt underbar!
Tack alla fina människor som gjorde dagen så underbar som den var :D:D


båten vi åkte med!





mer bilder finns och kommer senare :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback