Lördag! awesome

Gårdagen och halva dagen har spenderats i e-tuna tillsammans med mina päron och lillebror. Det var trevligt som alltid med kan bli lite mycket ibland eftersom vi inte är vana att vara på varandra på en liten yta hela tiden. Men men det gick bra ändå och det var trevligt att träffa dem.
Vi skulle till statiol på kvällen då mamma skulle handla ciggaretter och eftersom det var fredag, folk festar och super så kunde vi ju inte undvika dem heller... ahah Jag blev typ uppraggad av ett par killar, 1-2 år äldre än mig, ganska så fulla aha och såklart väldigt självsäkra som man brukar bli när man är full ahha. De sa till min mamma att hon hade en väldigt vacker dotter, väldigt söt osv blbalala hörde inte så mycket egentligen ahaha är så trött på sånt där snack, brydde mig faktiskt inte för 5 öre. På vägen tillbaka, när vi skulle gå hem igen så mötte vi far, ahha han hade klätt ut sig i en vit kavaj och en hatt och jag kände verkligen inte igen honom, haha blev typ rädd för honom!

Sen när vi skulle sova så fick jag damp. Killen som bor granne med mamma och pappa hade fest, massor av folk och pappa undrade om jag inte skulle bjuda in mig själv, ahha nej tack sa jag. Skulle aldrig våga! Iallfall så hade de hög musik skit långt in på natten och jag kunde varken sova av det eller av snarkningarna i rummet. Tror att både mamma, pappa och sebbe snarkade och där ligger jag och försöker koppla bort allt jävla ojud och det slutar med att jag skriker åt pappa att sluta snarka, han lyder mig fram tills han somnar om igen efter 2 sekunder och då börjar vi om på samma visa igen, ! så jag har inte fått så mycket sömn i natt och är skapligt trött hahah!

Nu ska jag försöka ha lite mys med familjen ! :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback