torktumlare

Får ingen ordning på någonting just nu. Blir så förtvivlad över ovissheten över att inte veta om jag får jobb eller om jag kommer in på en utbildning eller inte.
Har även börjat få in tankarna på att kanske jobba som aupair i USA i ett år, men allt verkar så krångligt så jag vet inte ritkigt hur jag ska gå tillväga med allt... KAN NÅGON GE MIG ETT JOBB, SÅDÄR PANG BOOM RÄTT I HANDEN? haha det vore lyxigt, men tyvärr så går det ju icke...

Har legat ute i solen i några timmar idag, kanske därför allt är så virrigt just nu. Säger bara fuck.
nej nu ska jag nog ta en behövlig dusch! puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej, ramlade in på din blogg och såg att du funderade på au pair. Det är en del förberedelser för att åka som au pair men hlet klart värt mödan! Har själv varit i San Francisco i 12 mån, tog hjälp av Cultural care så gick det smidigt med förberedelserna. Saknar USA varje dag - så åk!

//Ida

2010-06-07 @ 11:31:53

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback