80 dagar kvar!!!

Nu är det inte tresiffrigt längre, skönt! börjar snart se ljuset i tunneln vilket jag längtat efter länge nu! :D behöver komma bort från studier. Ett tecken på det är att jag skjuter saker framför mig, jag har blivit helt hjärntvättar på senare tiden, för det är något som verkligen är olikt mig. Jag är en sån som tar tag i saker när jag vet att de måste göras för att just kunna slippa tänka på dem framöver, men nu gör jag tvärtom.. Skjuter saker längre och längre fram och får lite smått panik och blir sönderstressad när det är en dag kvar ungefär, illa kanske? Måste skärpa mig.

Iskolan idag så har jag som nästan alla andra dar bara haft en lektion och det var prov i filosofi så jag vad mer eller mindre tvungen att åka in.. Men om jag ska vara ganska ärlig så kan det ibland vara skönt att åka in till skolan även om man bara har 1-2 lektioner, för man får så mycket mer gjort då än hemma. Jag tycker verkligen inte om att plugga hemma för jag blir så okoncentrerad, inte bra det heller så därför försöker jag få så mycket som möjligt gjort i skolan och det fick jag idag! skrev klart två svenska uppgifter och i går lämnade jag in ett stort arbete i geografin/svenskan !:)

Slötittade lite på blocket oxå och hittade något som fick mig att smälta, bara en lite aning !:D



naaaw :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback