årets första vårtecken...

vitsippor osv brukar ju vanligtvis bara folks första vårtecken, men för mig så är det faktiskt canadagässen. De känner på sig när våren är på väg och de skulle inte flytta hit om  istiden fortfarande låg kvar över europa.. Så kanske finns det hopp om våren eller vad tror ni?:)

Idag har jag hunnit med mycket i skolan och gjort massa läxor, har även hunnit plugga trafikkunskap! gick skit bra så jag är inte längre så orolig för imorgon, men jag ska samtdigt inte hoppas på för mycket... det kan ju även gå käpprätt åt helvete.. :S

Nu är jag hos baby och vi ska snart ut och vandra i vår vädret om han kan få ändan ur vagnen :D måste hålla löftet jag lovat mig själv, hoppas jag klarar det bara :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback