bör vi börja hoppas?

Sitter och fryser så mkt att jag tror att mina kroppsdelar snart ramlar av...men vågar ändå på nått sätt hoppas på våren, snön börjar smälta bort och jag har nästan lagt in vinterjackan i garderoben...
 
Hade två körlektioner idag, dvs ingen skola. Vi skulle på studiebesök på SMHI men jag ansög att det var en aningen viktigare att köra på körskolan och även plugga teori :) hahha så glad jag blev när jag såg att jag fick 61 av 70 på ett prov dvs GODKÄNT, för första gången hahah bra jobbat eller?!? :P

Böööör börja plugga som ett jävla as nu eftersom det börjar närma sig med stormsteg nu tills jag ska ha mitt körtkort, vafan att det ska vara så svårt att ta det där jävla kortet!!!

Imorgon är det kortdag i skolan som vanligt och efter skolan ska jag åka till sthlm, sjukhuset för att hälsa på mormor som ligger där...

Sen är det helg och det blir spännande att se vad den har att erbjuda...



puss på er

Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: Haha, nejdå! Bara man är över 18, är på listan och kommer i tid. Kram!


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback