försenade våffeldagen :)

Blev våfflor till lunch, egentligen inte det sket sig med smeten så jag gjorde pannkakor av det istället! :) mycket nicigare:) det var väl våffeldagen typ i förregår eller nått? har aldrig koll på när man ska äta sånt skit ahah semeldagen, våffeldagen, osv. Vem bryr sig? man äter väl när man är sugen? ;)

Idag så blir det en lugn dag, vi hade tänkt åka kanske till stockholm, e-tuna men det verkar inte bli så. Klockan är ganska mycket nu och vi ska åka hem till mig om ett tag. Ska passa på att gå en långis med hunden. Även han kan behöva röra på sig den lilla tjockisen ahah sry milou ;)

Jag försker ändra min livsstil och våfflor gjorde ju inte saken bättre egentligen så jag behöver verkligen en låång promenad :D



mmmm fetto fetto ;) haha

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback