happy face !:D

Som ni alla kan se så har jag införskaffat mig smilysar (stavning) till min blogg och det ser genast en aning trevligare ut, tycker inte ni!?! :D

Känner mig faktiskt väldigt glad nu iallafall och det känns bra! gick bra i skolan, trevligt hemma, ser ljust ut för framtiden, jobb osv, och sen så närmar det sig körkortet och jag kör nästan som gud nu !:) ( enligt mig själv då såklart! ) Helgen kommer bli lugn återigen för imorgon ska jag hem till siri för monterförberedelser osv, måla skivor och fixa med tyg! :) nu är det bara 2 veckor kvar till mässan är och bitarna börjar falla på rätt plats...

Som sagt så får jag se vad som händer i helgen, blir nog ensam på lördagen tror jag om det inte händer annat! På söndag ska jag ha "möte" :D ii spännande

Nu ska jag duscha och fixa kläääder puss och pill

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback