kollar resor

Åh nu är jag så jääävla sugen på att resa till solen! Håller på att kollar på resor till thailand. Det är mitt drömparadis och jag vill verkligen åka dit. Känner många som vart där och det är det bästa dom åkt till säger alla.
Bra priser, trevligt folk och som sagt ett paradis! så varför inte... måste dock börja spara pengar så att jag har råd, det kostar ju pengar att åka oxå ( nehe ?! ) haha så hoppas det blir mkt jobb i sommar :D

Haft städdag idag och jag håller på att hungra ihjäl så tur att det är mat snart, sen blir det att träna och slappa!
Ja men vi är ju lediga imorgon, HUR skönt är inte det :D
Ska nog passa på att sitta på körskolan då och traggla frågor... börjar dra ihop sig nu förstår ni :)



Jaaaaa tack!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback