långweekend för min del :D

Imorgon blir det min första dag i skolan den här veckan,  har dvs varit ledig sen i fredags. Skönt. Det beror på att jag var sjul igår, fortfarande inte helt bra, men är ledig idag, eller har inga lektioner och det är vell samma sak?!
Tänkte passa på att plugga lite teori på körskolan i flen nu på efetrmiddagen samtidigt som johan jobbar. Det är ju inte långt kvar nu tills jag haruppskrivning och jag skulle bli så besviken på mig själv om jag misslyckades även om jag vet att det ät supervanligt att folk missar med något poäng på första försöket... Men jag vill inte misslyckas..

Körningen går däremot som en dans, dock  några små saker kvar att tänka på men annars så rullar det på som sagt och den delen tror jag inte kommer skita sig :D peppar peppar....

Köpte kattgräs igår som vi ska försöka få att växa på en vecka... hihhiih spännande

puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback