nervös, inte bra

Sovit gott? det har jag förutom att daisy kom in kl 7 och skulle ha en tröja när jag sov som skönast... Fick palla mig upp och sträcka över den för att sedan slå mig till sängs igen. Men då som alltid när jag går upp så känner jag att jag behöver gå på toa, men jag försöker se förbi det och somnar om. Vaknar halv 9, ligger och kollar rakt ut i en kvart och sen går jag upp. Munnen gör ondare än ondast nu så jag ringde tandläkaren, ska dit idag halv  4. Hoppas de sliter ut tänderna eller nått haha... nej kanske inte, men det vore skönt att bli av med smärtan... Kan inte stänga munnen, kan bara tugga på vänster sida och jag kan inte le. KUUUL (Y)

Nej nu till dagens huvudämne: UPPKÖRNINGEN! börjar bli nervös nu, men jag tror det går bra, det borde gå bra, det SKA gå bra!:D hoppas hoppas

hörs sen puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback