ojojoj vilken helg

Nu låter det säkert som att jag haft en riktig rackarbajsarhelg, men läget är inte riktigt så...snarare tvärt om

Igår tog jag tåget till e-tuna för att hälsa på mamma och pappa. Blev så jävla arg för jag betalade biljett dit och så kommer det inte en jävet och kollar. Tänkte om jag skulle planka på vägen hem, men vågade inte riktigt det ahha, och som "tur" var så kom det en kontrollant och kollade biljetten...

blev inte riktigt som jag tänkt mig om man säger så, men det är vell sånt man får tackla, leva med antar jag...
Idag blir det iallafall städdag och pluggdag! sen så kommer förhoppningsvis baby förbi, han jobbar nu och har jobbat hela helgen så vi ha inte riktigt hunnit ses om man säger så....
På onsdag har jag uppskrivning och jag hoppas att jag klarar det!!!

trevlig söndag puss

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hejsan :), vad görs :D?


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback