Thai i lajk! :)

Nyss hemkommen från stan och en runda på stan med johan och hans mor! :) mycket trevligt. VI avslutade rundan med att äta thaimat som är min favorit och sen en glutt på bokrean, men som vanligt hittade jag inget som passade mig i smaken... eller ska jag kanske säga att jag inte har råd just nu? ;) haha Kanske ska vara ärlig..

har även ragglat körkorteorifrågor nu hela dagen iallafall, haha fick godkänt så det gör vi tummen upp för! kanske inte behöver tänkte det värsta innan torsdagen.... är faktiskt lite nervös för jag vill inget hellre än att klara mig så kanske jag har körkortet check till nästa vecka! :D det vore ju hur grymt som helst

anna bergendhals låt sätter sig verkligen på hjärnan, även om man tycker att den är bra eller dålig..

Vad tycker ni? har hon en chans i stora ?


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Nej jag tror inte Anna Bergendaghl har så stor chans i Eurovision. Frågan är om hon ens kvalar sig vidare i från semi finalen som är innan.. ha en bra dag!!


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback