vart fan ska man åka?

känner ett otroligt sug att boka en biljett till nått varmt land och vänta tills i höst så att man har nått att se fram emot, men jag har ju inga garanterade pengar dvs, inget garanterat jobb så jag vet heller inte om jag får pengar. men viiiiil sååååå gärna åka iväg. har inte vart utomlands mer än en gång i mitt liv och jag tycker att det börjar bli dax för en resa nu. Jag ska nog önska mig pengar i studentpresent och när jag fyller år! för jag ska fan åka, eller jag och johan rättare sagt :)

Nu har jag ett mål att sträva mot iallafall, en anledning att spara en jävla massa pengar...
Några tips på länder som är värt att åka till? där det är varmt på hösten, okt-november och inte allt för dyrt..

Hittade världens bästa place, bulgarien i september. All inclusive 2 veckor skit fint hotell precis på stranden för cirka 10.000 per person.. inte allt för dyrt va? men som jag jag kan ju inte boka nu etersom jag inte har några pengar än... :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helpension är för PENSIONärer ; P då blir det lite tråkigt att gå ut och äta eftersom man redan betalat en middag på hotellet, men att ha frukost är guld värt, finns inget bättre nä hotellfrukost ; )

2010-03-16 @ 19:15:14

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback