Är det inte nu som man borde må som bäst?

Typiskt att man ska bli dålig när man egentligen borde må som bäst, ingen mer skola och livet leker. Men hade ont i halsen igår och imorse så kunde jag knappt prata. Just nu är det bara halsen som är skit och känner mig lite trött och sliten. Hade egentligen tänkt gå en promenad förut, var ett tag sen men tog bilen och köpte halstabletter istället! Åkte bilen helt själv woho ahah!

Igår var vi och såg sex and the city 2, en del som redan sett den sa att man inte ska ha för höga förhoppningar om filmen, men jag tyckte verkligen att det var bra. Dock inte lika bra som ettan men så är det väl nästan alltid med uppföljare av filmer?
Idag har vi haft storstädning på förmiddagen som alltid, och firat mors dag har vi oxå hunnit med. Imorgon är det skolan iallafall, men jag behöver inte gå dit med krav om saker som ska göras utan allt är slut! Det ända som är kvar typ är utvärderingar av alla ämerna, great!

Nej nu ska jag försöka rycka upp mig!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback