Att få ordning på sitt liv...

Sitter med historian, jobbigt men börjar få ordning på även det. Men jag försöker hitta utvägar till att slippa plugga, vill kunna göra annat. Så är det alltid med mig.. När det är något som jag tycker är riktigt tråkigt eller svårt så försöker jag jämt hitta ursäkter för att inte ta tag i sakerna. Det kan va saker som att laga mat, fast jag egentligen inte har tid, gå med hunden även fast han precis varit ute osv.
Är det bara jag eller finns det fler som mig? :P

Funderar även på om jag ska ge mig ut på en springtur när det är sånt här fint väder! har inte sprungit på evigheter så är lite nervös över om jag verkligen kommer klara det ahaha. Nervös över att springa? shiit då är det illa eller hur hhaha. Nej jag ska fan komma iform, till sommaren och för att jag själv ska må bättre när jag ser mig själv i spegeln. Är glad att det är fint väder och att jag har bra springskor! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback