drar mig tillbaka

Känner mig trött och har saker att göra. Nu tänkte jag göra mig i ordning för kvällen och sen ta något att äta, känner mig lite sådär hungrig, 2 1/2 man står på på tv:n, kanske ska man slå sig ner brevid de övriga skitungarna? ahah

Imorgon är det min ända långa skoldag, går till 3 ahah, men har håltimma från 10 till 12, så då ska jag passa på att gå med hunden. Fick dock jävliga skavsår idag så jag ska se om jag ens kan ha skor på mig, är det för kallt att gå barfota än?:P ahaha

yees over and out


Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

:)

Ha en riktigt fin kväll!

Kramar

Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Hoppas att du laddar batterierna och känner dig stark under morgondagen.



Nu blir det Desperate Housewives...



Kramiz Camilla

2010-05-04 @ 21:38:48
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

sv haha ja, finns ingen anledning att gå runt och sroga mina brister...alla har vi våra :D kram

2010-05-04 @ 22:50:08
URL: http://myzaans.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback