fan vad besviken jag blir...

Kunde inte sova i natt heller, nått orosspöke som svävar runt i mitt huvud som promt ska hålla mig uppe. Kanske somnade runt 1. So not my style haha

Fick iallafall ett mejl idag ang jobbet som jag sökte, fick det inte. Han var väldigt osäker mellan mig och en annan tjej och hon fick jobbet. Han kunde skicka vidare mina uppgifter till en bekant som också ville ha barnflicka, så jag bad honom göra det och sen får vi väl se vart det leder.... Känns så himla tråkigt bara, som ett slag rätt upp i ansiktet. Men men det kommer väl förhoppningsvis flera chanser...

Nu ska jag åka in till skolan och ha lite onödiga lektioner :) puss



siames mjaau ;) haha

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback