fick precis bevisat för mig

Att min kondition aldrig varit sämre, fyfan skandal! Det var en helt annan sak när man spelade fotboll, satan vad man hade spring i benen och en uthållighet som heter duga. Men det var tider det och nu när man blir äldre så går det bara utför... haha Nej jag är ju bara 18 år och det hela handlar väl om att jag inte haft och varit för lat för att träna helt enkelt. Men det känns som att jag börjar få ordning på även den biten i mitt liv och ska från och med nu försöka bli lite mer motiverad till att träna och att bygga upp min kropp som den en gång var. Fast och fin, och jävlar vilken rumpa man hade förr, och stark som en oxe. ahahha
Men det positiva med att jag slutade med fotbollen och ridningen är att jag fått slankare ben, kanske lite mindra fasta men slankare. Tyckte inte om mina stora muskliga fotbollslår, hehe så det är jag glad över iallafall ! :D

Nu sitter jag med en kopp te, uppskuren annans och ingen energi kvar i kroppen. trimmade även hunden förut, klippte av lite hår i ansiktet så att han kan se, haha såg ut som en virvelvind förut !:) Men nu är han så fin som han alltid är!

Nej nu ska jag fortsätta med historian!

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Gillar du att gå på bio? Jag har just nu en tävling på bloggen där du kan vinna två biobiljetter!


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback