födelsedagskalas!

Ännu en strålande dag, än så länge iallafall :) Var uppe och sjöng för robban idag som fyller år, trött som fan och när jag går upp så ser jag MYROR! jag städade ju igår och då tog jag samtidigt bort myrret som har räddat mig från de jävla äckliga krypen! Och bara för att man tog bort de så kommer det tillbaka, jag blir så äcklad och om någon frågade mig vad jag hatar mest i världen så skulle jag absolut svara myror. Förut hade jag ingenting emot den, fridfulla djur liksom, men nu... Bland de äckligaste i världen. Får rysningen bara jag tänker på det. Så nu är det återigen myrr längst väggarna och hoppas verkligen inte att de kommer tillbaka igen!

Idag så blir det kalas för hela bunten, Vi ska slå ihop kalas för alla som fyllt nu i maj och bjuda över släkten osv. Bliur nog trevligt och hoppas som sagt att vädret håller i sig :)

NU ska jag gå och baka tårta!



osminkad och solbränt + helt ofixad i håret haha..
När jag tar med mobilen så ser jag bred ut som en motorväg eller nått haha

Kommentarer
Postat av: lena lingvall

HEJ VA SÖT DU ÄR

2010-05-23 @ 23:27:06

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback