Gör allt jag inte borde göra och lite till....

Fan varför sitter jag vid blogg och Fb och massa annat skit när jag egentligen måste plugga? Jo svaret på den frågan är ganska så enkel så jag behöver vell inte göra några långa utdragningar om den saken. Jag tycker helt enkelt att det är så inåthelvete tråkigt med läxor och plugg till prov så jag skjuter upp det istället...men det är inte långt kvar nu som man hör alla säga, men de har ju faktiskt helt rätt. Vet inte hur många dagar exakt med inte mycket alls!
Har ont i magen oxå, men det är den tiden på månaden så vad gör man. Men det konstiga ( bra ) är att jag inte haft sötsug på HUR länge som helst. Är skitglad för det för då slipper man småäta massa onödigt skit som man egentligen inte behöver haha ;)

nej nu ska jag plugga... som jag alltid säger

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback