Hälsa hit och hälsa dit!

Sitter och skriver mitt hälsoarbete och jag har satt upp som mål att det fan ska vara klart den här veckan, även om jag är en vecka försent :(... Som sagt så hatar jag att lämna in saker försent men ibland måste man tänja på gränserna eller hur ?!:)

Men det jobbiga är att frågorna är så jävla knepiga, ubbe har inte riktigt formulerat sig på rätt sätt tycker jag ehhe
Ett exempel: " diskutera begreppen, natur, hälsa och miljö, vad innebär begreppet "Hållbar hälsa"? hur har synen så dessa begrepp förändrats under årens gång?
Men kul liksom, hur knepigt som helt. Frågade idag vad han menade och han sa nått helt annat än vad jag trodde han menade, så saker kan lätt missuppfattas!

Nån som är bra på sånt här så hjälp :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback