hemmagjord glass (Y)

Igår efter att vi hade grillat så fixade J lite efterätt! det blev inlagda jordgubbar och äpplen i ugnen, kanske låter lite underligt men det vad faktiskt en riktig höjdare :D Sen så skulle vi försöka göra hemmagjord vanlijsås till, och då fick J en idé om att vi skulle vispa ägg?! med vanlijsocker, haha kan bara sluta illa tänke jag, men vi exprimenterade lite och hade i allt möjligt som resulterade i att vi frös in resten som blev kvar till glass för att se om det funade, och mycket riktigt så gjorde det det :P ahhaha blev riktigt gott faktiskt! Men nu kan jag tala om att jag har ritktigt ont i magen... :S


Kommentarer
Postat av: fölläppaaahh

kolla min blogg så får du se en störd brud.

Postat av: Matilda - foto - inspiration

vrf skulle jag inte göra det? (:

2010-05-01 @ 17:00:09
URL: http://matildaforsstroms.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback